כמה וכמה פעמים שואלים אותי את השאלה הפשוטה "איך זה ששמות של עסקים תקועים לי בראש למרות שלעולם לא השתמשתי בהם, כמה חזקים יחסי הציבור"?
כמה וכמה מאיתנו מכירים כל מיני פזמונים קאטצ'ים ושירים מצחיקים שהם בעצם שיר נושא לעסק כזה או אחר, לפעמים זה עסק של מדבירים ולפעמים אפילו שיר נושא של מספר טלפון של חברת ביטוח או משהו בסגנון, מה שהופך את העסקים הללו לעסקים המפרסם פרסום ויראלי, הפרסום הויראלי ידוע בתור דבר ראשון פרסום בחינם וכמובן פרסום דרך ההמונים ולא בדרכים המקובלות של שלטי החוצות או באנרים באלפי שקלים באינטרנט.
פרסום בחינם הוא דבר שכולנו אוהבים לשמוע אך לא בטוחים איך ליישם את זה, כלומר אם אני כבעל עסק יכול בצורה זו או אחרת לפרסם בחינם, איך אני לא שם?
בתור דבר ראשון המלצתי יש להירשם לכל אינדקס עסקים הנותן אפשרות של פרסום בחינם ומתן פרטים נוספים על העסק עצמו, אני רואה המון עסקים שמופיעים תחת מילות מפתח מאוד רצויות בגוגל כגון: אינסטלאטורים בתל אביב, שרברב במרכז ולא משנה כמה פרטני אהיה תמיד יהיה את אותם השמות ברשימות שאמצא, כי אלו הם המפרסמים שחשבו לפרסם בכל מקום שרק נותן יד חופשית, מכך תמיד יוצא שגם אם אתם מחפשים מישהו ספציפי במקום מאוד ספציפי תמיד תמצאו את אותם המפרסמים כדרך פרסום בחינם או בדרכי הפרסום הויראלי הידוע לאותם המונים.
ישנם המון אתרים שמבססים את הרווחים שלהם על תעבורה באתר ולא על פרסום ישיר, ומכך יוצא שהפרסום הינו בחינם וללא עלות לא משנה כמה מילים או פרטים תרצו להוסיף, הרי ככל שיותר עסקים יירשמו התעבורה תגדל והאתר ייראה תעבורה גדולה וצפי גדול של מבקרים, "יד לוחצת יד" זה אינו ביטוי סתמי, הוא אחד הביטויים שגורמים לעולם העסקים להיות קל ורווחי יותר לכולנו.
כמה וכמה מאיתנו מכירים כל מיני פזמונים קאטצ'ים ושירים מצחיקים שהם בעצם שיר נושא לעסק כזה או אחר, לפעמים זה עסק של מדבירים ולפעמים אפילו שיר נושא של מספר טלפון של חברת ביטוח או משהו בסגנון, מה שהופך את העסקים הללו לעסקים המפרסם פרסום ויראלי, הפרסום הויראלי ידוע בתור דבר ראשון פרסום בחינם וכמובן פרסום דרך ההמונים ולא בדרכים המקובלות של שלטי החוצות או באנרים באלפי שקלים באינטרנט.
פרסום בחינם הוא דבר שכולנו אוהבים לשמוע אך לא בטוחים איך ליישם את זה, כלומר אם אני כבעל עסק יכול בצורה זו או אחרת לפרסם בחינם, איך אני לא שם?
בתור דבר ראשון המלצתי יש להירשם לכל אינדקס עסקים הנותן אפשרות של פרסום בחינם ומתן פרטים נוספים על העסק עצמו, אני רואה המון עסקים שמופיעים תחת מילות מפתח מאוד רצויות בגוגל כגון: אינסטלאטורים בתל אביב, שרברב במרכז ולא משנה כמה פרטני אהיה תמיד יהיה את אותם השמות ברשימות שאמצא, כי אלו הם המפרסמים שחשבו לפרסם בכל מקום שרק נותן יד חופשית, מכך תמיד יוצא שגם אם אתם מחפשים מישהו ספציפי במקום מאוד ספציפי תמיד תמצאו את אותם המפרסמים כדרך פרסום בחינם או בדרכי הפרסום הויראלי הידוע לאותם המונים.
ישנם המון אתרים שמבססים את הרווחים שלהם על תעבורה באתר ולא על פרסום ישיר, ומכך יוצא שהפרסום הינו בחינם וללא עלות לא משנה כמה מילים או פרטים תרצו להוסיף, הרי ככל שיותר עסקים יירשמו התעבורה תגדל והאתר ייראה תעבורה גדולה וצפי גדול של מבקרים, "יד לוחצת יד" זה אינו ביטוי סתמי, הוא אחד הביטויים שגורמים לעולם העסקים להיות קל ורווחי יותר לכולנו.